ZwA 2009.0021/0127 Schülerkartei Dürs-Fre, 1873-1943 (Dossier)
Archive plan context
StAAG Archive im Kanton Aargau, Keine Angabe (Archiv)
CH-000051-7 Staatsarchiv Aargau, Keine Angabe (Archiv)
Archive des Kantons Aargau, 1803- (Hauptabteilung)
Departemente und Direktionen (Abteilung)
Direktionen, Räte und Kommissionen, 1803-1970 (Abteilung)
Kantonsschulrat, Erziehungsdirektion, 1803-1970 (Abteilung)
Kantonale Schulen, 1803-1970 (Abteilung)
ZwA 2009.0021 Alte Kantonsschule Aarau, 1802-1946 (Bestand)
Schülerinnen und Schüler, 1802-1946 (Serie)
Personalakten Schüler, 1873-1943 (Serie)
ZwA 2009.0021/0126 Schülerkartei Bru-Durr, 1873-1943 (Dossier)
ZwA 2009.0021/0127 Schülerkartei Dürs-Fre, 1873-1943 (Dossier)
ZwA 2009.0021/0128 Schülerkartei Fri-Gy, 1873-1943 (Dossier)
Information on identification
Ref. code:
ZwA 2009.0021/0127
Ref. code AP:
ZwA 2009.0021/0127
Title:
Schülerkartei Dürs-Fre
Creation date(s):
1873 - 1943
Level:
Dossier
Information on content and structure
Contains:
u. a. Notenblätter und Korrespondenz
Zugangs- und Benutzungsbestimmungen
Archival Material Types:
Text
Physical properties:
Analog
Usage
End of term of protection:
12/31/2023
Permission required:
Keine
Physical Usability:
Uneingeschränkt
Accessibility:
Öffentlich
URL for this unit of description
URL:
https://www.ag.ch/staatsarchiv/suche/detail.aspx?ID=186531
Social Media
Share
Home
|
Login
|
de
en
fr
it
Online queries in archival fonds
Search
Full text search
Field search
Archive plan search
Last search result
Workbooks
Info Corner
Contact
Opening hours
Wikipedia
Switch to list view
Switch to image list
Switch to image overview
Display as PDF
Place in workbook
Localize in archive plan
Help
Navigation
Go to the previous entry in the results list
Go to the next entry in the results list
For entry at previous level
Go to the lower-level entry
Go to the previous entry in the archive plan
Go to the next entry in the archive plan
Place in workbook
Workbook:
<new workbook>
Name:
This site uses cookies to offer you a safer browsing experience and personalize content.
More
Accept